The Pakistan Post
Daily News Publishing Portal

قوم نے اپوزیشن جماعتوں کے گٹھ جوڑ کو مسترد کردیا ،ڈاکٹر شہباز گل

14

ہفتہ اکتوبر
17:38

قوم نے اپوزیشن جماعتوں کے گٹھ جوڑ کو مسترد کردیا ،ڈاکٹر شہباز گل
اسلام آباد۔ (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین – اے پی پی۔ 17 اکتوبر2020ء) : وزیر اعظم کے سیاسی ابلاغ کے معاون خصوصی ، ڈاکٹر شہباز گل نے کہا کہ قوم نے اپوزیشن جماعتوں کے گٹھ جوڑ کو مسترد کردیا ہے جو اپنے مفادات کے لئے جمع ہوئیں تھیں۔ہفتہ کو نجی ٹی وی چینل سے گفتگو کرتے ہوئے ، انہوں نے کہا کہ پاکستان جمہوری تحریک (پی ڈی ایم) کے شرکا نے جمہوری طور پر منتخب حکومت کو مایوس کرنے کے لئے صرف ایک جلسہ کیا لیکن کامیاب نہیں ہو ئے۔

(جاری ہے)

انہوں نے کہا کہ اپوزیشن جماعتیں اپنے پاور شو کے لئے لوگوں کو جمع کرنے میں ناکام رہی ہیں اور اس مقصد کے لئے چند ہزار افراد کو اکٹھا کیا۔ انہوں نے کہا کہ حزب اختلاف کی جماعتیں عوامی اجتماعات سے احتساب کے عمل سے نہیں بچ سکتی ہیں۔انہوں نے واضح کیا کہ وزیر اعظم عمران خان قومی دولت کو لوٹنے میں ملوث بدعنوان کو ریلیف یا قومی مصالحتی آرڈیننس (این آر او) نہیں دیں گے۔انہوں نے کہا کہ یہ تاریخی حقیقت ہے کہ ذوالفقار علی بھٹو اور نواز شریف دونوں ہی اپنے دور کی آمریت سے سیاسی طور پر ابھرے تھے۔انہوں نے کہا کہ جب اپوزیشن اقتدار میں تھی تو اس نے ووٹ کو عزت نہیں دی بلکہ اس نے دولت جمع کرنے کو ترجیح دی۔

متعلقہ عنوان :

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More