The Pakistan Post
Daily News Publishing Portal

غربت کے خاتمے کا عالمی دن منانے کے لئے ایک اعلی سطحی ورچوئل ایونٹ کا انعقاد

32

اتوار اکتوبر
02:00

اسلام آباد۔ (اُردو پوائنٹ اخبارتازہ ترین – اے پی پی۔ 18 اکتوبر2020ء) : غربت کے خاتمے کے عالمی دن منانے کے لئے ہفتے کو ایک اعلی سطحی ورچوئل ایونٹ کا انعقاد کیا گیا۔اس پروگرام میں غربت کے خاتمے اور سوشل سیفٹی ڈویڑن کی چار عمل آور ایجنسیوں – بی آئی ایس پی ، پاکستان غربت خاتمہ فنڈ (پی پی اے ایف) ، پاکستان بیت المال (او بی ایم) اور ٹرسٹ فار رضاکارانہ تنظیموں (ٹی وی او) کے ساتھ ساتھ متعدد مستفید افراد نے شرکت کی۔ملک کی تاریخ میں یہ پہلا موقع ہے جب پسماندہ طبقے حکومت اور پالیسی سازوں کے ساتھ دسترخوان پر آئے اور کوویڈ 19 کے بعد کے تناظر میں احساس کی حکمت عملی کو مزید ذمہ دار بنانے کے لئے قیمتی تجاویز دیں۔وزیر اعظم کی معاون خصوصی ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے سیکریٹری پاسڈ محمد علی شہزادہ کے ہمراہ سیشن میں حصہ لیا۔

(جاری ہے)

احساس سے استفادہ کرنے والوں سے رابطہ کرتے ہوئے وزیر اعظم کی معاون خصوصی ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے کہا غربت کے خلاف جنگ ہماری حکومت کی اولین ترجیح رہی ہے۔

انہوں نے کہا احساس کے ہر اقدام کا اصل مقصد- کفالت ، بلا سود قرض ، امداد ، انڈرگریجویٹ اسکالرشپ پروگرام ،نشونما ، ہنگامی نقد امداد فراہم کرنا ہے۔دن کے آخر میں ، ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے پاکستان غربت خاتمہ فنڈ اور پاکستان بیت المال کا دورہ کیا اور یہ دن احساس سے مستفید افراد کے ساتھ گزارا۔ ڈاکٹر ثانیہ نے بیٹھ کر ان سے بات چیت کی تاکہ ان کی خواہشات اور ان سے درپیش کلیدی مشکلات کے بارے میں معلومات حاصل کی جاسکے۔ انہوں نے ان کے خدشات سنے اور ان کے مسائل حل کرنے کے لئے مکمل تعاون کا یقین دلایا۔ انہوں نے کہا کہ احساس پروگرام کو مزید قابل عمل بنانے کے لئے ، پسماندہ افراد کی آواز اہم ہے۔

متعلقہ عنوان :

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More